Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2013

Ο Μικρός Κόσμος Μου...

 
 
 
Από μικρός είχα πάθος με τις μινιατούρες. Εξ απαλών ονύχων το βλέμμα μου μαγνήτιζε στην κυριολεξία οτιδήποτε είχε σχέση με μικρής κλίμακας αντικείμενα, ίσως γι' αυτό το αγαπημένο μου παιχνίδι ήταν τα playmobil... Τα κουκλόσπιτα και οι μινιατούρες επίπλων όμως εν Ελλάδι , σε μια εποχή που δεν υπήρχε μάλιστα και το διαδίκτυο, ήταν δυσεύρετα. Ακόμα θυμάμαι μια συνέντευξη της Φωτεινής Πιπιλή σε κάποιο περιοδικό του συρμού που την έδειχνε φωτογραφία με φόντο ένα μεγάλο κουκλόσπιτο. Είχα διαβάσει πως ήταν μία από τις "μανίες" της και πως δεν έχανε ευκαιρία σε κάθε της ταξίδι να εμπλουτίζει τη συλλογή της με διακοσμητικά αντικείμενα και έπιπλα. Πόσο είχα ζηλέψει! Επίσης, η προκατάληψη λόγω φύλλου (μιας και τα αγοράκια έπρεπε να παίζουν μόνο με μπάλα και στρατιωτάκια...) είχαν καταστήσει την απόκτηση ενός πραγματικού κουκλόσπιτου όνειρο θερινής νυκτός. Από μια πλευρά, ίσως και να ήταν καλύτερα αφού τα κουκλόσπιτα  απευθύνονταν σε συλλέκτες-μινιατουρίστες και ήταν & είναι ένα hobby μάλλον ακριβό, συνεπώς  σε πιο μικρή ηλικία ίσως να το είχα καταστρέψει αν έπεφτε στα χέρια μου...
 
 
 
Ευτυχώς, με την παγκοσμιοποίηση και την ευρεία διάδοση του ίντερνετ κατάφερα εν έτει 2009 να κάνω το όνειρο μου πραγματικότητα. Φυσικά όχι με την ίδια ευκολία που οι μινιατουρίστες παγκοσμίως μπορούν, μιας και στο κέντρο της Αθήνας, όπου διαμένω, υπάρχει μόνο το Neverland επί της Σόλωνος, που φέρνει έπιπλα και αντικείμενα από το The Dolls House Emporium και συνεπώς η ποικιλία είναι ένα θέμα... Για τις διάφορες θεματικές κατασκευές μου (μιας και ως ιστορικός τέχνης με ενδιαφέρει ιδιαίτερα η διακόσμηση παλαιοτέρων εποχών) έπρεπε να ψάξω με τις ώρες στο ebay για κατάλληλα έπιπλα, να κάνω ορισμένες παραγγελίες σε ειδικούς κατασκευαστές στην Αγγλία, να φτιάξω ο ίδιος κάποια διακοσμητικά κοκ. Φυσικά το κόστος και ο χρόνος που χρειάζονται δεν είναι καθόλου ανάξια λόγου αλλά η απόλαυση καθ' όλη τη διάρκεια της κατασκευής και μετά την ολοκλήρωση σίγουρα σε αποζημιώνει! Η κλίμακα που χρησιμοποιώ είναι 1:12.
 
 
 
Οι κατασκευές μου υπάρχουν στο site "The Greenleaf Miniature Community" του οποίου είμαι Senior Member (http://www.greenleafdollhouses.com/forum/index.php?app=gallery&user=5900). Παρόλα αυτά ήθελα να δημιουργήσω κι έναν ελληνικό ιστότοπο για τους λάτρεις του hobby. Ελπίζω να τον απολαύσετε!
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου